خدمات وردپرس توانمند

با توانمند، یک کلید برای خدمات طراحی و توسعه سایت با وردپرس، دریافت خواهید کرد. یعنی شما می‌توانید زمان کمتری را برای استخدام فریلنسرها و آزمون و خطا برای ساختن سایت صرف کنید و بیشتر زمان خود را صرف کارهای توسعه و پیشرفت کسب و کار خود کنید.

اگر می‌پرسید یک شرکت خدمات وردپرس چه کاری می‌تواند برای شما انجام دهد، لیست خدمات معمولاً همه چیز را از طراحی سایت سفارشی گرفته تا بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) را در بر می‌گیرد.

برخی از رایج‌ترین خدمات طراحی و توسعه سایت وردپرس شرکت توانمند عبارتست از:

خدمات طراحی سایت سفارشی

وردپرس یکی از بهترین پلتفرم‌های CMS برای طراحی سفارشی است. انتخاب‌ها بی‌پایان هستند! طراح سایت می‌تواند همه چیز را از قرار دادن نوار ناوبری گرفته تا پس زمینه صفحه شما سفارشی کند. اگر با یک سایت HTML کار می‌کنید، طراحی سفارشی می‌تواند دشوار باشد، اما با وردپرس، سفارشی سازی تنها چند کلیک با شما فاصله دارد. یکی از بزرگترین مزیت‌های کار با وردپرس این واقعیت است که شما احتمالاً می‌توانید پس از رفتن به پلتفرم با مدیر پروژه خود تغییراتی را به تنهایی ایجاد کنید.

خدمات طراحی سایت ریسپانسیو

بیش از نیمی از ترافیک سایت، از طریق تلفن‌های همراه ایجاد شده است و بسیار مهم است که سایت وردپرس شما واکنش گرا باشد. طراحی ریسپانسیو همان تجربه‌ای را با استفاده از تلفن همراه برای کاربر ایجاد می‌کند که در رایانه رومیزی یا لپ تاپ آن را تجربه می‌کنند. اطمینان از اینکه به همه کاربران نسخه مؤثری از سایت شما ارائه می شود، صرف نظر از اینکه از چه دستگاهی استفاده می کنند، بسیار مهم است. پس نقش شرکتی که با آن در زمینه طراحی سایت وردپرس کار می‌کنید، کاملاً تاثیرگذار است.

خدمات سئو

سئو یکی از مهمترین خدمات وردپرس است که یک شرکت ارائه می‌دهد. بهینه‌سازی سایت تنها سرویسی است که تضمین می‌کند سایت وردپرس شما در موتورهای جستجو مانند گوگل یافت می‌شود و می‌تواند به جذب ترافیک بیشتر برای کسب و کار شما کمک کند. طراح سایت شما به احتمال زیاد SEO را در خدمات وردپرس قرار می‌دهد. از آنجایی که این سرویس برای موفقیت وب سایت شما بسیار حیاتی است، باید به دنبال شرکتی باشید که بتواند این خدمات را ارائه دهد.

خدمات وردپرس
رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...