نرم افزار سفارشی

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

توسعه نرم افزار سفارشی

توسعه نرم افزار به صورت خاص و سفارشی به یک پیشینه فنی قوی و درک واضح از اهداف تجاری مشتری نیاز دارد. شرکت توانمند دارای تخصص بالا در زمینه در فناوری است و خدمات توسعه نرم افزار با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد. ما کمک می‌کنیم تا استارتاپ ها و کسب و کارهای متوسط ​​و بزرگ با کمک توسعه نرم افزارهای سفارشی به اهداف خود برسند.

خدمات ما شامل

1

توسعه محصول نرم افزاری
با خدمات ما ایده‌های خود در مورد محصولات نرم‌افزاری را عملی کنید، کیفیت محصول موجود را بهبود بخشید و هزینه‌های عرضه به بازار را کاهش دهید.

2

توسعه نرم افزار سازمانی
تیم متخصص توانمند به سازمان‌های بزرگ کمک می‌کند تا با مهندسی راه‌حل‌های فنی با پیچیدگی‌های مختلف، به موفقیت بلندمدت دست یابند. این کار باعث افزایش انعطاف پذیری و کارایی کسب‌و‌کارها می‌شود.

3

ارتقاء و نوسازی نرم‌افزار
مهندسان نرم‌افزار ما با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها شکاف‌های موجود در عملیات نر م افزار را پر می کند و آن را ارتقا می‌دهند. در صورت لزوم، آن‌ها از ابتدا یک راه حل نرم افزاری مؤثر ایجاد می‌کنند که به بهترین وجه نیازهای فعلی کسب و کار شما را برآورده کند.

خدمات توسعه نرم افزار سفارشی

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

توسعه موبایل و دسکتاپ

کار با انواع سیستم عامل‌ها (ویندوز، macOS، لینوکس و غیره)، از جمله iOS، Android و Hybrid و همچنین فعال کردن پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف.

خدمات مربوط به فضای ابری

توسعه وب و ابر

ارائه خدمات توسعه کامل وب و برنامه‌های کاربردی ابری کامل برای افزایش مقیاس پذیری، کشش و در دسترس بودن نرم افزار.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

خدمات پشتیبانی

این تیم با هر سه سطح پشتیبانی از زیرساخت‌های تجاری یا شرکتی شما کار می‌کند و نظارت سیستمی 24/7 را بر تمام کانال‌های پشتیبانی ارائه می‌دهد.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

DevOps و خدمات QA

ارائه خدمات برای یکپارچه سازی و تحویل مداوم نرم افزار، انجام کلیه مراحل تست و انجام تجزیه و تحلیل واضح و ارزشمند.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

طراحی UI/UX

ایجاد طرح‌های UI/UX مفید و قابل استفاده برای نرم افزار در هر مرحله. طراحی‌های بصری، تعاملی و اطلاعاتی که دسترسی بهتری را فراهم می‌کند.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

مشاوره امنیتی

اطمینان از تداوم کسب و کار و مدیریت ریسک نرم افزار خود با ادغام خدمات تست امنیتی و

توسعه نرم افزار سفارشی چیست؟

توسعه نرم افزار سفارشی فرآیند طراحی، ایجاد، استقرار و نگهداری نرم افزار برای مجموعه خاصی از کاربران، عملکردها یا سازمان‌ها است. برخلاف نرم افزارهای تجاری، توسعه نرم افزار سفارشی مجموعه ای از الزامات تعریف شده را هدف قرار می دهد. از طرف دیگر، نرم افزار سفارشی برای مجموعه ای از نیازهای خاص طراحی شده است، مانند:
توسعه نرم افزار سفارشی معمولا توسط تیم‌های توسعه داخلی انجام می شود یا به شخص ثالث برون سپاری می شود. یک پروژه سفارشی مراحل مانند جمع‌آوری نیازمندی‌ها، ساخت کد، آزمایش و استقرار را طی می‌کند و از روش‌های مشابهی مانند Agile، DevOps یا Rapid Application Development مانند هر پروژه نرم‌افزاری دیگری استفاده می‌کند.
رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...