خدمات مشاوره طراحی و تحلیل بانک اطلاعاتی

فعالیت‌های ما در زمینه بانک‌های اطلاعاتی

تنظیم عملکرد در اجتناب از محدودیت‌های معماری و هزینه ای برای همه انواع پایگاه داده بسیار مهم است. تیم تخصصی توانمند در تنظیم عملکرد، از راه حل گرفته تا معماری و منطق تجاری آن، تخصص دارد. ما یک بررسی عمیق انجام می‌دهیم، گلوگاه‌ها را شناسایی می‌کنیم، و یک راه حل طولانی و مقرون به صرفه برای رفع آن‌ها ارائه می‌دهیم. مطمئن باشید که پایگاه داده‌های شما بهینه و کارآمد هستند.

شناسایی و رفع مشکلات و بهینه‌سازی برنامه به ما این امکان را می‌دهد تا اطمینان حاصل کنیم که راه‌حل‌های داده‌های شما نه تنها آن طور که باید اجرا می‌شوند، بلکه به درستی در اکوسیستم فناوری اطلاعات شما وارد می‌شوند. ما می توانیم بسیاری از مشکلات را با نظارت بر تعامل بین سرورهای برنامه و پایگاه‌های داده شناسایی کنیم. سپس مشکلات مربوط به مدل داده و سایر موقعیت‌های غیر بهینه دیگر که سرعت برنامه شما را کاهش می‌دهند، برطرف می‌کنیم.

افزایش داده‌ها در یک استراتژی توسعه وب موفق، نه تنها به این می‌پردازد که فناوری کسب‌وکار شما امروز چگونه به نظر می‌رسد، بلکه به این می‌پردازد که شما می‌خواهید در آینده چگونه باشد. متخصصان و تیم‌های توسعه وب ما در همان ابتدای کار با توانمند در کنار شما کار می‌کنند تا دقیقاً نحوه‌ی پیشرفت کسب‌وکارتان را مشخص کنند. سپس، ما به صورت استراتژیک یک نقشه راه ترسیم کرده و سپس شناسایی نقش فناوری در دستیابی به اهداف کسب و کار شما را شروع می‌کنیم.

پایگاه داده شما دقیقاً مانند موتور ماشین نیاز به نگهداری و تنظیم دارد. ما در تنظیم بسیاری از موتورهای پایگاه داده مختلف مانند Oracle، SQL Server، PostgreSQL، Mysql و AWS Redshift تخصص داریم. تیم ما می‌تواند پیکربندی‌های کلی را برای بهبود عملکرد پایگاه داده شما و تجزیه و تحلیل کارایی مدل‌های مختلف شناسایی کند.

ما متخصص تبدیل داده‌ها به بینش معنادار هستیم

تیم متخصص توانمند با هوش تجاری قوی و شیوه‌های برتر می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا راه‌حل‌هایی ابداع کنند تا تصمیمات تجاری آگاهانه و روشنگری بگیرند. رویکرد کار مشترک، ما را قادر می‌سازد تا بینش‌های قدرتمندی به شرکت‌ها ارائه دهیم که در عصر دیجیتال خودکفا باشند. داده‌های تولید شده توسط CRM، ERP و نرم افزار صورتحساب اغلب با یکدیگر ارتباط برقرار نمی‌کنند. اگر تمام داده‌های تولید شده توسط نرم افزارهای مختلف در یک پلتفرم مشترک و تجزیه و تحلیل شوند، برای یک سازمان بسیار ارزشمند خواهد بود.

سازمان‌ها اغلب در مورد مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌ها شفافیت ندارند. حتی سازمان‌هایی که از قبل دارای BI و Analytics هستند، اغلب یک برنامه استراتژی داده جامع برای جمع‌آوری و مدیریت کارآمد داده‌های خود ندارند. برای رقابتی ماندن در این دوره از اختلالات دیجیتال، شرکت‌ها باید مدل‌های کسب و کار خود را با استفاده از داده‌ها تغییر دهند.

رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...