طراحی UI و UX

با طراحی UI و UX حرفه‌ای، تجربه‌های کاربری موفقی ایجاد کرده و کسب و کار خود را قدرتمند کنید.

طراحیUI و UX که عالی و بدون نقص باشد، مشخصه بارز شرکت‌هایی است که وفاداری مشتری و سود بالا ایجاد می‌کنند. وقتی مشتریان تجربیات خوبی در تماس با شما داشته باشند، با افزایش نرخ تبدیل، کاهش ریزش مشتری و ترویج وفاداری و حمایت از برند، مزیت رقابتی به دست خواهید آورد.

شما یک وب سایت، یک برنامه یا نرم افزار نمی‌سازید، شما در حال ایجاد یک تجربه هستید. شما یک داستان تعریف می‌کنید و با مردم ارتباط برقرار می‌کنید.

ما در شرکت توانمند از طریق استراتژی، طراحی و فناوری مناسب، وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و تجربه‌های برند را برای مشتریان خود ایجاد می‌کنیم. متخصصان نرم‌افزار ما بر روی ایجاد طرح‌های منحصر به فرد UI و UX تمرکز دارند. دانش و تجربه گسترده آن‌ها از طریق طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها، به ما این امکان را می‌دهد که هر بار تجربه‌های موفقی ایجاد کنیم.

فرآیند طراحی UI و UX ما

1

پژوهش

طراحی ui و ux کاربر محور، با تعیین اهداف روشن شروع می‌شود. در مرحله تحقیق، ما به شما کمک می‌کنیم شکاف‌های ایجاد شده را کشف کنید و مفروضات خود را با انتظارات واقعی کاربر هماهنگ کنید، همچنین استراتژی‌ برای حمایت از نیازهای کاربر و اهداف تجاری خود تعریف کنید. رویکرد تحلیلی و پژوهش محور ما بینش‌های روشنی را در مورد واکنش‌ها و تعاملات مشتری با برنامه شما ارائه می دهد.

2

معماری اطلاعات و Wireframes

اطمینان از اینکه ساختار بصری و ارائه اطلاعات در یک برنامه بصری است و با مدل‌های ذهنی و انتظارات کاربر موجود در ارتباط است، هدف اساسی طراحی UI و UX است. ما مطمئن می‌شویم که اطلاعات درست، به روشی درست، در مکان و زمان مناسب ارائه می‌شود. Wireframing بهترین راه برای تجسم ساختارهای داده و نشان دادن ویژگی‌های UI است.

3

تست کاربر

بر اساس اهداف تعیین شده در ابتدای فرآیند UX، ما به شما کمک می‌کنیم تا KPI (شاخص های کلیدی عملکرد) را برای پروژه خود تعیین کنید. شرکت توانمند جلسات تست کاربر را برگذار می‌کند تا داده‌ها را بهبود بخشد.

4

طراحی ظاهر و احساس (UI)

جذابیت بصری محصول شما تاثیری حیاتی بر روی کاربران دارد. ما از یک طراحی UI و UX کاربر محور برای ایجاد یک اثر منسجم، قابل پیش بینی و مطلوب بر روی مخاطب هدف استفاده می‌کنیم. این اثر با برانگیختن یک واکنش عاطفی از کاربر، مرتبط با اقدامات و دستاوردهای شما انجام می‌شود. ما همچنین مطمئن می‌شویم که محصول شما بخشی از هویت برند شما است.

5

توسعه کد front end

صفحه اصلی اولین چیزی است که کاربر می‌بیند و با آن ارتباط برقرار می‌کند. ما مطمئن می‌شویم که برنامه شما ظاهر و احساس خوبی دارد و به درستی روی پلتفرم‌های انتخابی شما آزمایش شده‌است. با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، تلاش می‌کنیم تا طرح به یک کد کاربردی در سطح پیکسل ترجمه می‌شود.

6

پشتیبانی ادغام

طراحی UI و UX ما با یک دوره گارانتی 60 روزه ارائه می‌شوند تا زمان کافی برای تشخیص هر گونه مشکل و ارائه نظرات خود را به ما داشته باشید. ما پشتیبانی و کمک فنی را در طول یکپارچه سازی باطن ارائه می دهیم تا شما از نتیجه محصول راضی باشید.

رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...