خدمات برنامه نویسی وب‌سایت

محدوده خدمات شرکت برنامه نویسی توانمند در زمینه نرم افزارهای تحت وب

خدمات برنامه نویسی، طراحی و توسعه نرم‌افزارهای تحت وب به ساخت و تکامل آن‌ها کمک می‌کند. شرکت برنامه نویسی توانمند با ارائه بیش از 500 پروژه تحت وب، شرکتی است که می‌توانید به آسانی به آن اعتماد کنید. با همکاری با توانمند، می‌توانید رشد پایگاه کاربر را تسریع کرده، کانال‌های دیجیتال جدید را باز کنید، میزان نرخ تبدیل سایت را شش برابر کنید و به نقطه عطفی در کسب‌وکار خود برسید.

برون سپاری به شرکت برنامه نوبسی نرم افزار

برنامه ریزی پروژه طراحی و توسعه سایت

با تکیه بر تجربه در بیش از 30 صنعت، تحلیلگران کسب و کار ما الزامات پروژه را تعریف کرده و محدوده یک برنامه برای وب سایت شما را ترسیم می‌کنند.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

طراحی UX و UI

کارشناسان UX و UI شرکت توانمند با توجه به نیازهای خاص مخاطبان هدف شما، ناوبری بصری و رابط های جذابی را برای نرم افزار تحت وب شما ایجاد می کنند.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

پشتیبانی 24/7

با ارائه سطوح پشتیبانی مختلف ما برنامه وب شما را عیب‌یابی می‌کنیم و هرگونه مشکل در استفاده، پیکربندی یا کد را حل می‌کنیم. پشتیبانی ما در دسترس بودن و عملکردهای ایمن برنامه وب، پورتال وب را تضمین می‌کند.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

بهینه سازی و تکامل

برای هماهنگی با نیازهای کسب و کار و انتظارات کاربر، ما به طور مداوم، اپلیکیشن‌های شما را بهینه سازی و ارتقا می‌دهیم و عملکردهای مرتبط جدیدی را معرفی می‌کنیم.

مزایای خدمات برنامه نویسی سایت و توسعه وب با ما

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

ارائه front-end و back-end در توسعه نرم‌افزارهای تحت وب

ما یک شرکت توسعه وب با چرخه کامل هستیم که کلیه خدمات توسعه جهت تسهیل امور مشتریان، ارائه می‌دهیم. تیم ما دانش تخصصی در فن‌آوری‌های Node.js و .Net را برای ایجاد یک back-end قابل اعتماد و پایدار ارائه می‌کند. ما همچنین تجربه اثبات شده ای با فناوری‌های front-end برای ایجاد اپلیکیشن‌های وب جذاب با طراحی بصری داریم. از خدمات برنامه نویسی سایت توانمند برای هر کاری، چه توسعه سرور و چه پیاده سازی UI، درخواست کمک کنید.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

راه‌اندازی سریع‌تر راه حل‌های توسعه وب سایت

ما ایده‌ها را به پروژه‌های در حال انجام تبدیل می‌کنیم و توسعه نرم افزار را در عرض چند هفته شروع می‌کنیم. توسعه وب‌سایت بسیار سریع‌تر راه‌اندازی می‌شود، که در نتیجه باعث بهبود موقعیت شما در بازار می‌شود.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

سنجش‌پذیری خدمات توسعه سایت

خدمات توسعه ما محدودیتی برای دامنه خدماتی که می‌توانید درخواست کنید اعمال نمی‌کند. همه چیز به نیازهای کسب و کار شما بستگی دارد. این بدان معناست که می‌توانید با یک توسعه دهنده که روی یک کار خاص کار می کند شروع کنید و سپس به تدریج به یک تیم بزرگ تبدیل شوید. چنین رویکردی باعث می‌شود که سنجش عملیات انجام شده توسط شرکت برنامه نویسی توانمند، راحت‌تر صورت گیرد. ما همچنین در مدیریت پروژه انعطاف پذیری داریم. شما می‌توانید مستقیماً با مهندسان ارتباط برقرار کنید یا تمام روال‌ را به مدیران پروژه ما واگذار کنید تا فقط فرآیند را کنترل کنند.

ما چگونه کار می‌کنیم؟

1

کشف و تجزیه و تحلیل کسب و کار

ما از نزدیک با ذینفعان ارتباط برقرار می‌کنیم تا اهداف آن‌ها را در توسعه اپلیکیشن‌های وب دریابیم. در ضمن به این پرسش هم پاسخ دهیم که چگونه خدمات توسعه وب ما می‌تواند باعث موفقیت کسب و کار مشتریان شود.

2

طرح

به عنوان یک ارائه دهنده خدمات توسعه وب، ما یک رویکرد انسان محور برای طراحی نرم افزار اعمال می‌کنیم. هدف ما راحتی کاربر در اپلیکیشن‌های تحت وب شما است.

3

توسعه Back-end و Front-end

ما مهندسان نرم‌افزار full-stack و کارشناسان QA را استخدام می‌کنیم تا بتوانند از یک وب‌سایت ساده تا یک راه‌حل پیچیده SaaS بسازند.

4

انتشار و پشتیبانی

به عنوان یک ارائه دهنده خدمات توسعه وب، توانمند مسئولیت نرم افزاری را که روی آن کار کرده را بر عهده دارد و به مشتریان خود در راه اندازی محصول و همچنین تعمیر و نگهداری بیشتر و رفع اشکال کمک می‌کند.

رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...