خدمات مشاوره AWS

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

با aws طیف گسترده‌ای از خدمات زیرساختی مانند ارائه توان محاسباتی، گزینه‌های مختلف ذخیره سازی، راه حل‌های شبکه و پایگاه‌های امکان‌پذیر می‌شود. خدمات وب آمازون با همین خاصیت به شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و مشتریان امکان دسترسی سریع به ابزارهای کاربردی جهت پاسخ سریع به نیازهای در حال تغییر کسب‌وکار را می‌دهد.

خدمات وب آمازون جامع‌ترین و گسترده‌ترین پلتفرم ابری جهان است و بیش از 200 سرویس کاملاً برجسته را از مراکز داده در سطح جهان ارائه می‌دهد. میلیون‌ها مشتری مانند استارت‌آپ‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی از آن برای کاهش هزینه‌ها و نوآوری استفاده می‌کنند.

AWS

پلتفرم ابری پیشرو aws

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

بیشترین عملکرد

aws به طور قابل توجهی خدمات و ویژگی‌های بیشتری نسبت به هر ارائه‌دهنده ابری دیگر دارد . این چارچوب از فناوری‌های زیرساختی مانند محاسبات، ذخیره‌سازی و پایگاه‌های داده تا فناوری‌های نوظهور مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، حمایت می‌کنند. همچنین باعث می‌شود که سریع‌تر، آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر، برنامه‌های کاربردی موجود خود را به فضای ابری منتقل کنید .
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

بزرگترین جامعه کاربران

aws بزرگترین جامعه را با میلیون‌ها مشتری فعال و ده‌ها هزار شریک در سراسر جهان دارد و مشتریان تقریباً در هر صنعت و با هر اندازه‌ای، از جمله استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بخش عمومی، هر مورد قابل تصوری را اجرا می‌کنند.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

امن ترین

این پلتفرم به عنوان انعطاف‌پذیرترین و امن‌ترین محیط محاسبات ابری موجود طراحی شده است. زیرساخت اصلیش برای برآوردن الزامات امنیتی برای ارتش، بانک‌های جهانی و سایر سازمان‌ها با حساسیت بالا است و از 98 استاندارد امنیتی و گواهینامه انطباق پشتیبانی می‌کند. در ضمن همه 117 سرویسی که داده‌های مشتری را ذخیره می کنند ، امکان رمزگذاری دارند.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

سریعترین میزان نوآوری

aws به طور مداوم سرعت خود را برای اختراع فناوری‌های جدید بالا می‌برد. با آن می‌توانید جهت متحول کردن کسب و کار خود اقدام کنید. به عنوان مثال، در سال 2014، با راه‌اندازی AWS Lambda در فضای محاسباتی بدون سرور پیشگام شد با این کار به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد کدهای خود را بدون تهیه یا مدیریت سرور اجرا کنند.
کارشناسان خبره ما در زمینه برنامه نویسی نرم افزارهمیشه در کنار شما هستند

بالاترین تخصص عملیاتی

خدمات وب آمازون دارای تجربه، بلوغ، قابلیت اطمینان، امنیت و عملکرد بی‌نظیری است که می‌توانید برای مهم‌ترین برنامه‌های خود به آن وابسته باشید. برای بیش از 16 سال آمازون، خدمات ابری را به میلیون‌ها مشتری در سراسر جهان ارائه می‌کند. دارای طیف گسترده‌ای از موارد استفاده است که بیشترین تجربه عملیاتی را در بین هر ارائه دهنده ابری دیگر دارد.

شرکت توانمند علاوه بر خدماتی بر پایه aws، انواع مختلف دیگر خدمات از برنامه نویسی موبایل تا طراحی وب  را ارائه می‌دهد.برای استفاده از خدمات ما کافی است سری به صفحه اصلی ما بزنید.

رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...