خدمات مشاوره Azure

Azure

Azure چیست؟

پلتفرم ابری Azure شامل بیش از 200 محصول و سرویس ابری است که به شما کمک می‌کند راه‌حل‌های جدیدی را به زندگی بیاورید. برای حل چالش‌های امروز و آینده، با ابزارها و فریم ورک‌های انتخابی خود، برنامه ها بسازید، اجرا کنید و مدیریت کنید.

با  خدمات مشاوره Azure همه چیزهایی را که نیاز دارید و یا برای چالش‌های تجاری با آن روبرو هستید، پاسخ پیدا می‌کنید. از DevOps گرفته تا تجزیه و تحلیل کسب و کار و اینترنت اشیا، با یک راه حل مقیاس پذیر و مقرون به صرفه، Azure همراه شماست.

Azure

خدمات مشاوره azure برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

بهداشت و درمان

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

خدمات مالی

برون سپاری به شرکت برنامه نوبسی نرم افزار

کسب وکارهای کوچک و نوپا

خدمات برنامه نویسی برای فعالین صنعت

صنایع و تولیدکنندگان

Azure

سؤالات متدوال

امنیت و حفظ حریم خصوصی یک اصل مهم و اساسی است. مایکروسافت، با جامع ترین مجموعه پیشنهادات مطابق با ارائه دهند‌گان مختلف خدمات ابری، به بالاترین سطوح اعتماد، شفافیت، انطباق با استانداردها و مقررات متعهد است .

برای استقرار، مدیریت و پشتیبانی راه حل‌های موجود مشتریان و ارائه راه حل‌های آماده یا سفارشی استفاده می‌شود. از شریک IT خود بپرسید که چگونه سازمان شما می‌تواند از Azure برای رسیدن به اهداف تجاری شما استفاده کند.

بله از فناوری‌های منبع باز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید از هر ابزار و یا فناوری دلخواه خود استفاده کنید. تقریباً هر برنامه‌ای را با استفاده از منبع داده خود، با سیستم عامل خود، بر روی دستگاه خود اجرا کنید.  شما انتخاب‌های متعددی دارید.

بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه اولیه، پرداخت شما فقط برای چیزی است که استفاده می‌کنید. گزینه‌های خرید و قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیری را برای همه سناریوهای ابری شما، مانند Azure Hybrid Benefit فراهم می‌کند و ابزارهای گسترده‌ای را برای کمک به مدیریت هزینه‌های ابری شما ارائه می‌دهد.

کافی است اطلاعات خود را در فرم تماس با ما را وارد کنید . کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس میگیرند

راه حل‌هایی را برای همه صنایع، از طریق ترکیبات محصولات و خدمات ابری ارائه می دهد. چالش‌های کسب و کار خاص صنعت خود را امروز برطرف کنید و با نوآوری‌های آن برای آینده آماده شوید.

تنها فضای ابری ترکیبی سازگار است که باعث بهره‌وری بی‌نظیر توسعه‌دهنده می‌شود. امنیت جامع و چند لایه آن از ویژگی‌های دیگر آن است.

رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...