برنامه نویسی موبایل

نرم افزار های موبایل

در گذشته خدمات توسعه برنامه نویسی موبایل ساده و با امکانات کم بودند ولی با پیشرفت تکنولوژی توسعه اپلیکیشن‌های مناسب تلفن همراه، جهش بزرگی کرده‌است و راهکارهای جدید ایجاد شده‌اند. با استفاده از فناوری‌های کلاسیک وب مانند CSS یا JS برنامه‌های ترکیبی ساده‌تر از قبل ساخته و اجرا و توسعه می‌یابند. تنها نکته قابل توجه این است که این گونه برنامه‌ها ممکن است از نظر عملکرد در مقایسه با برنامه‌های بومی کمبودهایی داشته باشند. اپلیکیشن‌های موبایل که در آن‌ها از React Native استفاده شده‌باشد، مزایای بیشتری در مقایسه با سایر فناوری‌های مشابه دارند.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری
خدمات مربوط به فضای ابری شرکت برنامه نویسی توانمند

اپلیکیشن‌های مناسب توسعه:

اگر تصمیم به استفاده از زبان‌های مختلف برنامه‌ نویسی موبایل دارید باید قبلاً به صورت موردی و با مشورت با کارشناسان اصمیم خود را عملی کنید. ولی برخی از مواردی که به صورت واضح باید از React Native استفاده کنند، عبارتند از :

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

اپلیکیشن‌های چندپلتفرمی

با توسعه این اپلیکیشن‌ها شما این امکان را دارید که در پروژه‌های خود، با استفاده از یک اپلیکیشن، پلتفرم‌های مختلف را مدیریت کنید. این نوع توسعه از نظر هزینه و سرعت مزایای زیادی دارد و نیازی به افت کیفیت ندارد. React Native یک انتخاب عالی برای توسعه چند پلتفرمی موبایل است. توسعه دهندگان برنامه موبایل شرکت ما مطمئن خواهند شد که برنامه شما برای انتشار در iOS و Android آماده است.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

برنامه‌هایی با UI ساده‌شده

بسیاری از برنامه‌های موفق موبایل، به انیمیشن‌های پیچیده متکی نبوده و شامل تعاملات محدودی هستند و فقط بر مهمترین ویژگی‌ها تمرکز می کنند. چنین برنامه هایی برای توسعه React Native مناسب هستند. همه این‌ها نیاز به بررسی دقیق در مراحل اولیه پروژه شما و ارائه خدمات تخصصی توسعه اپلیکیشن‌های مخصوص موبایل دارد.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

برنامه هایی با وابستگی کم تا متوسط ​​به API های بومی

حتی برنامه‌های تلفن همراه React Native برای برخی از قابلیت‌ها، مانند دوربین یا GPS، باید به APIهای بومی تکیه کنند. برخی از برنامه‌ها به چیزی بیش از این نیاز دارند. توسعه دهندگان ماهر می دانند چه زمانی باید از API های بومی استفاده کنند و چه زمانی می توانند به گزینه های دیگر روی بیاورند

خدمات توسعه و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل شرکت توانمند

با کمک برنامه نویسان ما نهایی کردن اپلیکیشن تلفن همراه برای کسب و کارتان به سادگی انجام می‌شود. ما در رابطه با سازگاری پلتفرم، برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و بهینه‌سازی هزینه‌ها به شما مشاوره می‌دهیم.

با تکمیل بیش از 300 پروژه، برنامه نویسان ما اپلیکیشن‌های سریع، پایدار و با کارایی بالا را ایجاد و اجرا می‌کنند.

توانمند آماده است تا اپلیکیشن شما را با یک برنامه وب، پورتال وب، فروشگاه آنلاین یا SaaS تکمیل کند.

طراحان شرکت برنامه نویسی توانمند رابط‌های ساده و کاربردی گرافیکی را ایجاد می‌کنند که تبدیل، تعامل و پذیرش آسان آن را توسط کاربر راحت تر میکند.

برنامه نویسان بک‌اند ما برای اطمینان از همگام‌سازی و انتقال داده‌ها، بک‌اندهای قوی و ایمن می‌سازند.

مهندسین ما تست عملکرد، امنیت، UX و قابلیت دسترسی را انجام می‌دهند.

با خدمات توسعه اپلیکیشن موبایل، درآمد خود را به حداکثر برسانید

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

خدمات خود را در دسترس قرار دهید

سرعت پاسخگویی نقش مهمی در تبدیل کاربر به مشتری دارد. قانون این است: هرچه کاربران راحت‌تر اطلاعات را پیدا کنند، یا نیازهایشان را برآورده کنند، احتمال اینکه مشتری شوند بیشتر می‌شود. خدمات توسعه برنامه موبایل فرصت‌های جدیدی مانند شخصی‌سازی تجربه کاربر و ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان را ایجاد می‌کند.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

سطح تعامل مشتری را افزایش دهید

با توسعه اپلیکیشن موبایل وفاداری به برند را تقویت کنید. با تفکیک هوشمندانه مخاطبان و توزیع محتوای مفید، شانس خود را برای بهبود تعامل با مشتری افزایش دهید. از خدمات توسعه نرم افزار تلفن همراه برای به دست آوردن کاربران جدید و پرورش کاربران موجود استفاده کنید.
ما یک شریک واقعی برای شما هستیم

با کاربران در ارتباط باشید

با خدمات توسعه اپلیکیشن موبایل، کانالی برای پاسخگویی فوری ایجاد کنید. به مشتریان فرصت دهید تا اطلاعات مهم را خودشان پیدا کنند یا به آنها اجازه دهید از یک ربات یا یک پرسنل خدمات مشتری، کمک درخواست کنند. توسعه برنامه موبایل شفافیت را بیشتر می کند و به شناسایی خطاها قبل از دیدن مشتریان کمک می‌کند.
رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...