خدمات مدیریت محتوا

خدمات مدیریت محتوا شرکت توانمند

تیم حرفه ای ما متشکل از توسعه دهندگان نرم افزار، مهندسین پیاده‌سازی، نویسندگان فنی، طراحان آموزشی، معماران اطلاعات، ویراستاران، تصویرگران  و مدیران پروژه، نکات طراحی و پیاده سازی راه‌حل‌های مدیریت و توسعه محتوا را برای محصولات، فرآیندهای شما می‌دانند.

توانمند شریک ارائه خدمات تولید محتوای مدیریت شده برای شما است. توانایی ما رفع همه نیازهای محتوای شما به صورت منحصر به فرد است. در توانمند، ما طیف گسترده‌ای از خدمات را برای دستیابی به اهداف محتوایی شما برای محصولات، فرآیندها و خدمات ارائه می‌دهیم.

نیازهای تولید محتوای شما اختصاصی است و شبیه کسب‌وکار خیابانی یا آن طرف دنیا نخواهد بود. ما راه‌حل‌هایی را ایجاد می‌کنیم که به بهترین وجه با نیازهای مشتریانمان مطابقت دارد.  ما از نزدیک با شما همکاری خواهیم‌کرد تا طرحی را ایجاد کنیم که اهدافتان را برآورده کند و به شما در دستیابی به اهداف کلی تجاری خود کمک کند.

انواع خدمات ما در تولید محتوا

تولید و مدیریت محتوا در رسانه‌های اجتماعی

تولید و مدیریت محتوا در رسانه‌های اجتماعی

ما آنچه را که پلتفرم‌های مختلف می‌خواهند درک و رمزگشایی می‌کنیم و محتوای جذاب و خلاقانه برای اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و سایر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی، بر اساس سلیقه و نوع مخاطب ایجاد می‌کنیم.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

محتوای بروشورهای تبلیغاتی

بروشورهای آموزنده که با دقت تنظیم شده‌باشند و به برند شما کمک می‌کند تا پایگاه مخاطبان بیشتری پیدا کند. آن‌ها نه تنها اطلاعاتی در مورد برند و محصولات آن ارائه می‌دهند، بلکه یک راه عالی برای تبلیغ برند شما در چشم مشتریان هستند.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

ایجاد هویت برند

ما با انجام یک تحقیق در مورد برند شما و مشخص کردن چشم انداز و ماموریت شما، برای برند شما شخصیت و هویتی منحصربه‌فرد ایجاد می‌کنیم تا باعث م‌شود شما از رقبای خود متمایز شوید. ما یک هویت دیجیتال منحصر به فرد را با لحنی که شما را به بهترین شکل تعریف می کند ایجاد می‌کنیم.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

خدمات تولید محتوا برای وب سایت و اپلیکیشن

ما حضور آنلاین شما را در قالب یک وب سایت، اپلیکیشن و پلتفرم های تجارت الکترونیک ایجاد و تثبیت می‌کنیم. اولویت ما در ایجاد محتوای منحصر به فرد است در نتیجه اهداف تعیین شده برای برند شما را برآورده می‌کند.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

مقالات

نوشتن مقالاتی که به خوبی تحقیق شده و اطلاعات مرتبط و به‌روز را ارائه می‌کنند، برند شما را به عنوان یک رهبر فکری در حوزه کاری شما قرار می‌دهد. اگرچه وبلاگ ها مستقیماً به فروش تبدیل نمی شوند، اما باعث ایجاد آگاهی و اعتماد در برند شما می شود که یک هدف بازاریابی بلند مدت است که هر شرکتی دارد.
رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...