زبان برنامه نویسی فلاتر

Next.js

خدمات ما با زبان برنامه نویسی Flutter

طراحی اپیلیکیشن موبایل

توسعه اپلیکیشن با زبان برنامه نویسی Flutter

توسعه اپلیکیشن Flutter

کارشناسان ما برنامه‌های موبایل را در سطح جهانی را با قابلیت استفاده عالی می‌سازند. تیم توسعه و برنامه نویسی Flutter ما بر تمام ابزارهای مدرن و ضروری برای ساخت راه حل‌هایی با کیفیت بالا تسلط دارد.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

خدمات امنیتی

خدمات امنیتی Flutter

توسعه دهندگان ما مهارت بالا و دانش گسترده‌ای از فناوری‌های مدرن امنیت سایبری دارند.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

معماری راه حل Flutter

معماری راه حل Flutter

تیم برنامه نویسی Flutter توانمند از کارشناسان ماهری تشکیل شده است که می‌توانند از عملکرد صحیح اکوسیستم های iOS و Android اطمینان حاصل کنند.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

تست

تست Flutter

از خدمات ما برای آزمایش و بهبود راه حل‌های Flutter خود استفاده کنید. با ما می‌توانید مطمئن باشید که برنامه شما به درستی اجرا می شود.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

طراحی UI/UX

طراحی UI/UX برای برنامه های Flutter

راه حل‌های پیش بینی شده و طراحی شده توسط کارشناسان ما برای افزایش رضایت کاربران شما است. ما رابط‌های بصری، UI راحت و عناصر بصری با بهترین تطابق را ارائه می‌دهیم.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

مطابقت فروشگاه App/Google Play

مطابقت فروشگاه App/Google Play

مشاوره Flutter و پشتیبانی توانمند به شما کمک می‌کند تا از رعایت استانداردها و دستورالعمل‌های فروشگاه برای راه اندازی و بهینه سازی روان و با کارایی بالا اطمینان حاصل کنید.

فرصت‌های زیادی وجود دارد که فناوری های جدید را در اختیار ما قرار می‌دهند. مشاهده سرعت بالا و عملکرد روان یک برنامه هدف اصلی فناوری‌ها است. در سال 2018، رویکرد نوشتن یک پایگاه کد با سریع‌ترین شرایط و ترکیب مؤثر آن با اجرای طراحی، منجر به یک کیت توسعه نرم‌افزار UI منبع باز مبتکرانه به نام زبان برنامه نویسی Flutter شد.

خدمات ما در توسعه اپلیکیشن Flutter چیست؟

 توانمند یک شرکت توسعه اپلیکیشن است که در راه حل‌های توسعه موبایل متخصص است و در کنار فناوری‌های مدرن ایستاده است. ما در جهت ارضای نیازهای کاربر نهایی و برآوردن نیازهای مشتریان خود کار می‌کنیم.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری
با Flutter اپلیکیشن‌هایی ساده و ظریف برای موبایل بسازید:

با توسعه اپلیکیشن موبایل به کمک زبان برنامه نویسی Flutter می‌توانید پتانسیل‌های بیشتری به برنامه خود اضافه کنید. ما راه حل‌های نرم افزاری کاملا کاربردی، مبتنی بر داده و بصری را با طراحی UI غنی برای شما ایجاد خواهیم کرد.

Flutter یک فریمورک برنامه نویسی است که برای توسعه اپلیکیشن موبایل استفاده می شود و امکان کدنویسی در اندروید و iOS را می دهد. این فریمورک برنامه نویسی از تکنولوژی‌های به  روز دنیا است و توسط گوگل ایجاد شده‌است. Flutter دارای رتبه دوم به عنوان سریع‌ترین زبان در حال رشد است و زمان توسعه را از 1 ماه به دو هفته کاهش می دهد.

مزایا:

زبان برنامه نویسی Flutter راهی مفید در جهت افزایش سرعت طراحی و توسعه اپلیکیشن ها
رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...