مشاوره آی تی

خدمات ما

مشاوره آی تی

اگر قصد دارید با تحول دیجیتال و از طریق فناوری‌های جدید موفق شوید، به مدل‌های کسب و کار مبتنی بر فناوری خوب، فرآیندهای کاری کارآمد و حداقل یک پایگاه داده خوب نیاز دارید.
خدمات مشاوره آی تی به شما کمک می کند تا یک استراتژی برنده برای فناوری اطلاعات را شکل دهید. شرکت توانمند، می‌تواند به طور ماهرانه‌ای فعالیت‌های مربوط به فناوری اطلاعات کسب و کار شما را از استراتژی تا اجرا هدایت کند.

خدمات مشاوره آی تی شرکت توانمند

مشاوره آی تی به 4 روش صورت می‌گیرد

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

مشاوره تحول دیجیتال با هدف

بهبود کارایی کسب و کار صورت می‌گیرد و در حوزه‌های تحول دیجیتال، تجربه مشتری دیجیتال، زنجیره تامین دیجیتال و محیط کار دیجیتال است.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

مشاوره استراتژی آی تی

با هدف همسو کردن داده‌ها با اهداف تجاری فعلی و پیش بینی شده. محدوده خدمات در این قسمت شامل : ارزیابی اثربخشی داده‌ها، ترسیم یک استراتژی سطح بالا IT برای برطرف کردن نیازهای کسب و کار، برنامه ریزی ابتکارات استراتژیک برای رسیدن به وضعیت مطلوب، ارائه تخمین سرمایه گذاری و زمان برای هر نوع تغییر و بهبود در نرم‌افزار
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

ارزیابی IT

با هدف پیداکردن فرصت‌هایی برای بهبود کارایی، امنیت، انطباق و کاهش هزینه‌های زیرساخت . اجزای IT که ما ارزیابی می کنیم شامل : سیاست‌های IT، زیرساخت سرور، زیرساخت شبکه، زیرساخت ذخیره سازی داده ها، خدمات ابری، برنامه‌های کاربردی تجاری و امنیت شبکه است.
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

مشاوره عملیات IT

هدف: ایجاد قابلیت‌های فناوری اطلاعات پایدار که بتواند از طرح‌های تجاری پشتیبانی کند. محدوده خدمات: تشخیص و عیب‌یابی ناکارآمدی‌های عملیاتی در مدیریت زنجیره تأمین، تدارکات، تولید، عملیات خدمات، تجزیه و تحلیل سخت افزار، نرم افزار، ارائه تجزیه و تحلیل برای مقایسه نرم افزار فعلی با گزینه‌های جایگزین

از تخصص و پیشینه فناوری عمیق بهترین ذهن‌ها در توانمند برای ایجاد یک استراتژی جامع فناوری اطلاعات جهت تحول دیجیتالی و فناوری سازمان خود استفاده کنید. مشاوره استراتژیک فناوری اطلاعات ما به شما کمک می کند تا عملیات را خودکار و دیجیتالی کنید، سبد نرم افزاری را بهینه کرده و آخرین فناوری ها را پیاده سازی کنید

فرآیند مشاوره فناوری اطلاعات ما

بیش از 10 سال است که توانمند به سازمان‌هایی در مقیاس و ساختارهای مختلف کمک می‌کند تا استراتژی‌های فناوری اطلاعات خود را بهبود بخشند و نوسازی کنند.. این خصوصیت به ما این امکان را می‌دهد که رویکردی مؤثر برای مشاوره فناوری اطلاعات ایجاد کنیم وحداکثر سود را در کوتاه ترین زمان به شما ارائه دهیم.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

تحلیل و بررسی

مشاوران فناوری اطلاعات ما راه‌حل‌های نرم‌افزاری موجود شما و روش‌هایی را که کارکنان شما از آن‌ها استفاده می‌کنند، بررسی می‌کنند و مشکلات در جریان کار و اتوماسیون را شناسایی می‌کنند.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

استراتژی

مشاوران یک نقشه راه و استراتژی طراحی می‌کنند که به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا از آخرین فناوری‌ها استفاده کند. سپس، آنها KPIهای نرم افزاری را تنظیم می کنند.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

کارایی

خدمات مشاوره IT سودمند نتیجه همکاری بین مشتری و شرکت است. کارشناسان ما گردش کار شما را از نزدیک تجزیه و تحلیل می‌کنند و عملکرد را برای کشف نقاط مشکل‌دار ردیابی می‌کنند. سپس مهندسان نرم افزار ما عناصر بازدارنده را حذف خواهند کرد.

برنامه نویسی نرم افزار برای استارت آپ

بهبود عملکرد

پس از تکمیل اهداف اولیه تعیین شده، مشاوران فناوری اطلاعات و مهندسین نرم افزار ما مراحلی را برای بهبودهای آینده توصیه می‌کنند و همچنین در اجرای آنها کمک می‌کنند.

رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...