هفت دلیل برای طراحی سایت با وردپرس

یکی از سوالات مهم در ذهن افرادی که تازه به فکر راه اندازی یک سایت برای کسب و کارشان افتاده‌اند، این است که چرا باید از وردپرس استفاده کنم؟ در این مقاله مهم‌ترین دلایل برای طراحی سایت با وردپرس را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

با توجه به تعدد نرم‌افزارهای موجود در بازار بسیاری از توسعه دهندگان روی به استفاده از وردپرس آورده‌اند. یکی از دلایل این انتخاب، سازگاری با فناوری‌های جدید، آسانتر شدن کار و فرصتی برای به‌روزرسانی و ویرایش محتوا بدون دردسر است.

وردپرس چیست؟

وردپرس به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی شروع به کار کرد و به یک سازنده وب سایت قدرتمند و یک سیستم مدیریت محتوای قوی (CMS) تبدیل شد. بهترین بخش در مورد طراحی سایت با وردپرس این است که استفاده از آن آسان و به اندازه کافی انعطاف پذیر است. به وسیله آن می‌توانید انواع مختلف وب سایت‌ها را ایجاد کنید. همین یکی از دلایل اصلی برای افزایش محبوبیت وردپرس است. با توجه به ویژگی‌های قوی آن، بسیاری از برندهای برتر از جمله مجله تایم، نیویورکر، سونی، دیزنی، تارگت، نیویورک تایمز و غیره از وردپرس برای تقویت سایت‌های خود استفاده می‌کنند.

چرا باید سایت خود را با وردپرس طراحی کنید؟

1.

وردپرس یک نرم افزار رایگان است. یعنی شما می‌توانید آن را دانلود، نصب و استفاده کرده و در صورت لزوم در آن تغییراتی ایجاد کنید. اگر می‌خواهید شخصی با تجربه سایت وردپرس شما را راه اندازی کند، کارشناسان طراح سایت وردپرس ما خوشحال می‌شوند به شما کمک کنند. فقط کافی است با ما در تماس باشید.

طراحی سایت با وردپرس
2.

علیرغم اینکه وردپرس انعطاف پذیرترین و قدرتمندترین پلتفرم است، استفاده از آن برای مبتدیان بسیار آسان است که با یک داشبورد ساده با گزینه های مختلف منو در نوار کناری ارائه می شود. شما به راحتی می توانید پست ها و صفحات ایجاد کنید، طراحی وب سایت خود را سفارشی کنید، منوهای پیمایش و موارد دیگر را اضافه کنید.

3.

وردپرس به آسانی قابلیت بهینه‌سازی را دارد. بهترین وب سایت در جهان اگر ترافیک یا بازدیدکننده‌ای نداشته‌باشد موفق نخواهد شد. سایت طراحی شده با وردپرس با استفاده از کدهای با کیفیت بالا با نشانه‌گذاری معنایی نوشته شده است. کدهای وردپرس بسیار ساده هستند و خواندن و فهرست بندی محتوای سایت را برای موتورهای جستجو آسان می‌کند. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می‌تواند کلمات کلیدی متا تگ، توضیحات و عنوان خاص خود را داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه شود و امکان بهینه سازی بسیار دقیق برای موتورهای جستجو را فراهم کند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

4.

سایت‌های وردپرسی بسیار ایمن هستند. این مدل سایت‌ها با در نظر گرفتن امنیت، توسعه یافته است و یک پلت فرم بسیار امن و مطمئن برای راه اندازی یک وب سایت است. با این حال، هنوز هم می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید تا وب سایت خود را از هکرها، بدافزارها و سایر خطرات ایمن تر کنید.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری
5.

استفاده از وردپرس بسیار آسان است و یک رابط بصری دارد. افزودن صفحات جدید، پست‌های وبلاگ، تصاویر و غیره به طور منظم بسیار آسان است و می‌توان آن را به سرعت انجام داد. از آنجایی که فناوری آن بسیار ساده است، زمان صرف شده برای قالب بندی بسیار کاهش می یابد.

6.

سایت طراحی شده با وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزارهای ویرایش HTML (مانند Adobe Contribute یا Dreamweaver) ندارد. شما می‌توانید یک صفحه جدید ایجاد کنید، متن را قالب بندی کنید، تصاویر را آپلود کنید (و آنها را ویرایش کنید)، اسناد، فایل های ویدئویی، گالری تصاویر و غیره را بدون نیاز به نرم افزار HTML یا FTP اضافی آپلود کنید.

7.

وردپرس به عنوان موتور برای وب سایت شما عمل می کند. ظاهر سایت را می‌توان 100% سفارشی کرد تا برند شما بتواند در سایت شما بدرخشد و تجربه‌ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

نکته پایانی

با توجه به تمامی نکات گفته شده، طراحی سایت وردپرسی برای کسب و کارها، فواید زیادی دارد و توسط کارشناسان توصیه می‌گردد. اگر اکنون تازه برای راه اندازی سایت اقدام کرده اید و یا از قبل سایت دارید، ما به شما پیشنهاد طراحی سایت با وردپرس توسط کارشناس خود را می‌دهیم. متخصصان برنامه نویسی نرم افزار و طراحی سایت شرکت توانمند، برای ارائه مشاوره و راهنمایی در مورد طراحی سایت برای کسب و کار شما هستند. فقط کافی است با ما در تماس باشید.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری
اشتراک گذاری در :
رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...