طراحی و توسعه نرم افزار سفارشی یا خرید نرم افزارهای آماده

روند جهانی به صورت روزافزون به سمت تحول دیجیتال پیش می‌رود. همین اتفاق نیاز شرکت‌ها به راه حل‌های نرم افزاری کارآمد را بیش از پیش آشکار کرده است. در این بخش، ما تخصص خود را در مورد تفاوت بین طراحی و توسعه نرم افزار سفارشی و یا خرید و تهیه نرم افزارهای آماده به اشتراک می‌گذاریم. تیم توانمند امیدوار است که تجربه گسترده ما، به شما در تصمیم گیری آگاهانه تجاری کمک کند.

طراحی و توسعه نرم افزار سفارشی چیست؟

نرم افزارهای سفارشی  یک راه حل منحصر به فرد ساخته شده در بازار است. آمازون، تیک تاک و اوبر از برندهای شناخته شده در جهان هستند که از این مدل نرم‌افزار استفاده می‌کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که کسب‌وکارهای متوسط ​​و استارت‌آپ‌ها نمی‌توانند از استفاده از آن سود ببرند. برعکس، اپلیکیشن‌های سفارشی نشان‌دهنده نوآوری واقعی هستند و می‌توانند زمینه را برای رشد سرسام‌آور پروژه شما فراهم کنند.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط GoodFirms، طراحی و توسعه نرم افزار سفارشی در میان مشتریان سازمانی، کسانی که به اتوماسیون فرآیندهای تجاری، ارائه خدمات تجارت الکترونیک و انجام پروژه‌هایی با داده‌های بزرگ نیاز دارند، محبوبیت زیادی دارد. قیمت گذاری برای طراحی و توسعه چنین پروژه‌هایی به دامنه شما، مهلت اجرای پروژه، اندازه و پیچیدگی و همچنین به مجموعه ویژگی‌های مورد نیاز بستگی دارد.

مهارت‌های فنی شرکت برنامه نویسی بسیار مهم است

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

مزایای طراحی و توسعه نرم افزار‌های سفارشی

از جمله مزایای ساخت و توسعه چنین نرم افزارهایی می‌توان موارد زیر را نام برد:

قبل از طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های سفارشی تحقیقی کامل در مورد کسب و کار توسط تحلیلگران کسب و کار و تحلیلگران سیستم از یک شرکت توسعه و طراحی نرم افزار حرفه‌ای انجام می‌شود. در نتیجه، کارشناسان، مشخصات مورد نیاز نرم‌افزار را با جزئیات محدوده پروژه، زمان‌بندی و نتیجه مورد نظر می‌دانند. سپس ساختار محصول را به دقت برنامه‌ریزی می‌شود. در نتیجه، شما یک نرم افزار کاملاً سفارشی شده و مخصوص دامنه را در اختیار خواهیدداشت.

نرم افزار سفارشی یک بار برای همیشه مال شماست. بنابراین کاملاً با برنامه‌های توسعه کسب و کارتان هماهنگ است و کوچکترین مانعی برای رشد شما نخواهد داشت.

یکی از مهمترین مزایای طراحی و توسعه نرم افزار به صورت سفارشی، منحصر به فرد بودن آن است. این مدل نرم افزارها از خلاقانه‌ترین و برجسته‌ترین ایده‌های تجاری شما پشتیبانی می‌کند.

امنیت تقویت شده هیچ مشابهی برای نرم افزار شما وجود ندارد، علاوه بر این، شرکت‌های توسعه نرم افزار قابل اعتماد، از پروتکل های امنیتی شناخته شده جهانی پیروی می کنند. بنابراین، می توانید مطمئن باشید که محصول شما به طور موثر در برابر هک و نشت داده‌ها ایمن است.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

نکاتی که هنگام سفارش یک نرم افزار سفارشی باید در نظر بگیرید:

هنگام برنامه ریزی برای انتخاب یک شرکت برای سفارش طراحی وتوسعه برنامه، باید تمامی جوانب را به طور کامل سنجیده و همه نکات در مورد نرم افزار سفارشی زیر را در نظر بگیرید.

  • طراحی و توسعه نرم افزار به طور سفارشی از ابتدا، شامل برنامه‌ریزی دقیق و جذب استعدادها و منابع درجه یک است. در نتیجه، مدت زمان توسعه، از جمله مرحله کشف و مرحله آزمایش، ممکن است از چند ماه تا یک سال طول بکشد.
  • نرم افزار سفارشی به دلیل پیچیدگی و تخصص زیاد آن نسبتاً گران است. با این حال، تمام هزینه‌ها از قبل محاسبه شده و در مشخصات مورد نیاز نرم افزار از پیش تعریف شده است. بنابراین، با هیچ هزینه پنهانی مواجه نخواهیدشد و سرمایه‌گذاری اولیه به مرور زمان نتیجه خواهد داد.
  • یک نرم افزار سفارشی منحصر به فرد، نیاز به خدمات پشتیبانی اختصاصی دارد.

طراحی و توسعه نرم افزار سفارشی یا خرید نرم افزاهای آماده

اکنون، با درک خصوصیات نرم افزار سفارشی، امیدواریم تصمیم گیری آگاهانه برای شما تا حدودی آسانتر باشد. به یاد داشته باشید که هیچ گزینه‌ای برای همه شرایط وجود ندارد. انتخاب نوع نرم افزار چه سفارشی وچه آماده به عوامل متعددی مانند اندازه شرکت، پیچیدگی پروژه، بودجه، نقاط عطف و ضرب‌الاجل‌ها و همچنین دامنه شما بستگی دارد.

طراحی و توسعه نرم افزار سفارشی توسط یک شرکت معتبر
نکته پایانی

در دنیای دیجیتال امروزی، کسب‌وکار شما به یک راه‌حل نرم‌افزاری قوی بستگی دارد، چه نیاز به ساده‌سازی عملیات مالی، بررسی گردش کار، مدیریت کلینیک یا اداره یک انبار داشته باشید. با در نظر گرفتن پیامدهای گسترده انتخاب رویکرد مناسب، تیم توانمند همیشه مشتریان خود را تشویق می‌کند که برای ارزیابی دقیق هر گزینه وقت بگذارند. اگر تصمیم دارید جسورانه‌ترین ایده‌های تجاری خود را با تیمی از متخصصان به اشتراک بگذارید، کارشناسان ما از تجربه چندین ساله خود در توسعه نرم‌افزار خوشحال خواهند شد. بنابراین، اگر به طراحی و توسعه نرم افزار سفارشی نیاز دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری در :
رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...