طراحی سایت برای تجارت الکترونیک با وردپرس، آری یا نه؟

افزایش فعالیت تجارت الکترونیک که همزمان با شروع کرونا آغاز شد، بازار شلوغی را برای صاحبان فروشگاه‌های آنلاین، چه با تجربه و چه تازه‌کار ایجاد کرده است. به دلیل همین استقبال، طراحی سایت خوب برای تجارت الکترونیک باعث می‌شود که دستیابی به بازارهای آنلاین، با تجربه‌های دیجیتالی سریع، شخصی و راحت امکان پذیر باشد. در ضمن  برای جذب مشتری و حفظ کسب و کار دیجیتال نیز بسیار مهم است.

کسب و کارهای الکترونیک که با روش‌های انعطاف‌پذیر پایه گذاری شده‌اند، موقعیت بهتری برای پاسخگویی به خواسته‌های کاربران دارند. طراحی سایت با وردپرس، به عنوان یک راه حل قدرتمند، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه برای ساخت سریع فروشگاه‌ها و سایت‌های تجارت الکترونیک جدید یا به روز رسانی فروشگاه‌های قدیمی استفاده می‌شود. این مقاله نگاه دقیق‌تری به این سؤال خواهد داشت که چرا وردپرس بیش از همیشه، برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک استفاده می‌شود و چگونه WooCommerce به رشد آن فروشگاه‌ها کمک می‌کند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

مزایای طراحی سایت برای تجارت الکترونیک با وردپرس

اکنون وردپرس بیش از 40 درصد اینترنت را در اختیار دارد و به چند دلیل به سیستم مدیریت محتوای شماره 1 در جهان تبدیل شده است.

برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، سایت طراحی شده با وردپرس یک گزینه جذاب است زیرا مالکیت واقعی کسب و کار دیجیتالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وقتی یک فروشگاه تجارت الکترونیک را با استفاده از یک پلتفرم بسته و اختصاصی راه‌اندازی می‌کنید، بدون در نظر گرفتن میزان سرمایه‌گذاری در آن، مالک آن فروشگاه و داده‌هایی که تولید می‌کند نیز نیستید. وردپرس همه این‌ها را تغییر می‌دهد زیرا یک چارچوب متن باز است که با اکوسیستم عظیمی از افزونه ها و سایر فناوری‌ها در حال رشد است. وقتی طراحی سایت برای تجارت الکترونیک را با وردپرس انجام می‌دهید، نه تنها مالک سایت خود و هر چیزی که همراه آن است هستید، بلکه می‌توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی برای افزودن ویژگی‌ها و عملکردهای جدید، یا زمان تغییر میزبان سایت خود مناسب است.

طراحی سایت برای تجارت الکترونیک با وردپرس

علاوه بر موارد فوق، موارد زیر نیز برخی از رایج ترین مزایای استفاده از وردپرس است:

هزینه ورودی کمتر

 از آنجایی که وردپرس منبع باز و بدون هزینه‌های مجوز اولیه است، بیش از هر زمان دیگری ابزاری قدرتمند و انتخابی محبوب جهت طراحی سایت برای تجارت الکترونیک است. هزینه‌های مربوط به شروع کار عموماً مربوط به میزبانی و خرید یک دامنه است

پشتیبانی بالا

وردپرس بر اساس فناوری منبع باز و کاملاً آزموده شده، ساخته شده‌است و توسط جامعه فعالی متشکل از هزاران توسعه‌دهنده حرفه‌ای و آزمایش‌کنندگان کد نگهداری می‌شود. در نتیجه، چرخه به ‌روزرسانی بسیار قابل اعتمادی دارد که ویژگی‌های جدید، پیشرفت‌ها و بهبودهای امنیتی را به طور منظم ارائه می‌کند. همین امر در مورد افزونه های پیشرو تجارت الکترونیک نیز صادق است.

توسعه پذیری و سفارشی سازی

انعطاف پذیری که با طراحی سایت با وردپرس به دست می‌آورید به خصوص در مقایسه با پلتفرم‌های بسته و اختصاصی، بسیار زیاد و کاربردی است، شما می‌توانید از هزاران تم وردپرس و بیش از 55000 افزونه رایگان استفاده کنید. برای هر ویژگی، عملکرد یا سفارشی‌سازی را که در ذهن خود مایل به اضافه کردن به فروشگاه آنلاین هستید، حتماً یک راه‌حل موجود است.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

ایجاد یک نام تجاری برای کسب و کار الکترونیک شما

علاوه بر ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک قدرتمند، استفاده از سایت طراحی شده با وردپرس به این معنی است که گزینه‌های زیادی برای اتصال کسب و کار آنلاین با برند خود دارید همچنین توانایی ایجاد یک تجربه دیجیتال بزرگتر برای مشتریان بالقوه را به دست می‌آورید. دقیقاً مانند درب ورودی یک تجارت حقیقی و غیرمجازی.

افزایش عملکرد تجارت الکترونیک با طراحی سایت با وردپرس

علاوه بر قابلیت‌های قدرتمند و انعطاف‌پذیری که وردپرس به آن معروف است، قابلیت‌های تجارت الکترونیک مرتبط با آن نیز در طول سال‌ها گسترش یافته است. WooCommerce افزونه تجارت الکترونیک پیشرو وردپرس است و اکنون بیش از یک چهارم از 1 میلیون سایت تجارت الکترونیک برتر را به طور کلی قدرت می دهد زیرا منعکس کننده بسیاری از انعطاف پذیری و عملکرد گسترده وردپرس است.

یکی دیگر از دلایلی که وردپرس به طور فزاینده ای به عنوان پایه‌ای جذاب برای سایت‌های تجارت الکترونیک دیده می‌شود، افزونه‌هایی مانند WooCommerce، Easy Digital Downloads، و BigCommerce است که امکان ایجاد ویترین‌های آنلاین جذاب را بدون مختل کردن انعطاف پذیری وردپرس فراهم می کند. به عنوان یک CMS هنگامی که ویترین‌ها با ابزارها و عملکردهای ساخته شده برای پشتیبانی از فروشگاه‌های تجارت الکترونیک (به عنوان مثال WooCommerce ) میزبانی می‌شود، وردپرس به عنوان یک راه حل تجارت الکترونیک واقعاً شروع به درخشش می کند.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

از آنجایی که جستجو نقش بسیار مهمی در سفر خریدار آنلاین ایفا می کند (بیش از 40 درصد خریداران آنلاین از جستجو استفاده می کنند و با یافتن آنچه به دنبال آن هستند، احتمال خرید دو برابر بیشتر است)، بهبود جستجو پیش فرض نسبتا ابتدایی برای طراحان سایت فروشگاهی با وردپرس است. برخی از قابلیت‌ها می‌توانند برای فروشگاه‌های آنلاین، نقطه قوت قابل توجهی ایجاد کند. با قابلیت‌های افزوده‌شده مانند پیشنهادات خودکار و نتایج جستجوی سفارشی و وزن‌دار، خریداران می‌توانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیشتر و سریع‌تر بیابند، که این یعنی نرخ تبدیل‌ بالاتر، ارزش سبد خرید بالاتر و درآمد بیشتر از تجارت الکترونیک.

افزودن قابلیت هایی که با WooCommerce و ElasticPress به سایت وردپرس شما ارائه می شود، دو مورد استفاده بالقوه در میان بسیاری از مواردی است که در لیست رو به رشد سایت های تجارت الکترونیک ساخته شده بر روی وردپرس یافت می شود.

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری

طراحی سایت با وردپرس، راه حلی برای جذب مخاطب در بازار آنلاین

از آنجایی که نیازها و خواسته‌های مصرف کنندگان امروزی همچنان در حال تکامل است، ایجاد یک سایت تفروشگاهی سریع و چشم نواز، اولین قدم در ایجاد یک تجارت دیجیتال رقابتی است. افزودن محتوا و عملکرد قوی، مطمئناً بخشی از معما است و طراحی این عناصر در سایت شما از راه‌های کلیدی است که فروشگاه شما می‌تواند در بین مردم متمایز شود. امروزه، کل تجربه مشتری از اولین کلیک تا تحویل محصول و فراتر از آن، باید در سطح فردی آسان و راحت باشد، در غیر این صورت مشتریان به سادگی به جای دیگری خواهند رفت.

تجربه‌ای که مصرف‌کنندگان انتظار دارند به صورت آنلاین پیدا کنند را با استفاده از سایت‌های وردپرسی به دست می‌آورند. در واقع، وردپرس یک انتخاب قدرتمند برای هر کسی است که به دنبال ایجاد یا تازه کردن یک فروشگاه آنلاین است، زیرا بدون اینکه مانعی برای ورود مبتدیان باشد، انعطاف‌پذیری، بهینه‌سازی برای موبایل و استفاده از کانال‌های اضافی را ارائه می‌کند.

شرکت توانمند، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت با وردپرس برای کسب و کارهای متنوع است. کارشناسان ما آماده ارائه هر گونه مشاوره یا خدمت برای شروع کسب و کار دیجیتال شما هستند. با ما در تماس باشید.

 

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری
اشتراک گذاری در :
رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...