6 نکته حیاتی که در مورد یک شرکت برنامه نویسی، که باید به دنبال آن باشید

از آنجایی که شما به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب بهترین شرکت برنامه نویسی برای خود هستید، فرض می‌کنم که استدلال خود را در مورد برون سپاری طراحی و توسعه نرم افزار، انجام داده‌اید و تصمیم خود را گرفته‌اید که بهترین انتخاب برای مورد خاص شما، برون سپاری نرم افزار به یک شرکت برنامه نویسی است. 

6 نکته حیاتی که در یک شرکت برنامه نویسی،که باید به دنبال آن باشید:

در هر صورت، آنچه در واقع مهم است افرادی هستند که با آن‌ها تصمیم به همکاری گرفته‌اید. این نکته را در نظر داشته‌باشید که شریک شما هر چه باشد، چه یک CTO باشد، چه تیمی از فریلنسرها یا یک شرکت برنامه نویسی، بیش از توانایی فنی، آن‌ها باید همسویی کامل و دیدگاه مشترکی برای کسب و کار شما داشته باشند. به همین دلیل این اولین موردی که در لیست شش نکته مهمی که هنگام کار با یک شرکت برنامه نویسی نرم افزار به دنبال آنها باشید، همین همسویی در مورد اهداف و روند کار می‌باشد.

1

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

1

همسویی با اهداف

مسلماً مهم‌ترین چیزی که باید در یک شرکت برنامه نویسی به دنبال آن باشید، همسویی و عنصر انسانی است. می‌توانید شرکتی را پیدا کنید که از نظر فنی فوق‌العاده باشد، اما اگر با چشم‌انداز و مأموریت شما هماهنگ نباشد، ممکن است این شراکت به نتایج مورد نظر شما نرسد. آن‌ها باید از اینکه بخشی از سفر کسب و کار شما شده‌اند، هیجان‌زده باشند. آن‌ها باید از شما حمایت کنند و در مورد موفقیت محصول وسواس داشته باشند. تعهد، انگیزه، اشتیاق و مسئولیت‌پذیری هم از دیگر نکات ضروری برای یک شرکت خوب است.

همسویی با اهداف، یکی از خصوصیات شرکت برنامه نویسی خوب
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری
2

نمونه کارها و نتایج شرکت مورد نظر در زمینه برنامه نویسی

گام بعدی این است که به نتایجی که تولید می‌کنند توجه کنید. با این کار همه چیزهایی را که باید در مورد تجربه‌های قبلی آن‌ها بدانید را برای شما روشن می‌کند.

آیا آن‌ها فقط در مورد کسب و کارهای یک صنعت تجربه دارند یا نه؟ آیا تا به حال با استارت‌آپ‌ همکاری داشته‌اند؟ برای پاسخ به این سؤالات، به نمونه کار آنها نگاه کنید.

با نگاهی به مجموعه سوابق شرکت، مشخص می‌شود که آن‌ها چه کاری انجام داده‌اند که به پروژه شما مرتبط است؟ آیا آن‌ها تجربه‌ای در صنعت دارند که به شما کمک کند برخی از موانعی را که ممکن است در راه رسیدن به بازار با آن روبرو شوید، میانبر کنید؟ بخش مهم در این قسمت درک ارتباط و سوابق کاری شرکت برنامه نویسی، با کسب و کار شما است.

3

فن آوری

در مرحله بعد، یک شرکت برنامه نویسی برای شما هیچ فایده ای ندارد، مگر اینکه بر روی فناوری‌های مناسب برای کسب و کار شما تمرکز کنند. با مشاهده اینکه آیا شرکت در مورد فناوری هایی که استفاده می‌کنند حرفه‌ای است یا خیر، شروع کنید. باز هم، این باید بسیار آسان در وب سایت آنها پیدا شود. اگر اینطور نیست، با آنها تماس بگیرید تا اطلاعات خود را تکمیل کنید.

در صورت امکان، یک مشاور فنی پیدا کنید تا به شما در تأیید شرکت کمک کند. آیا فناوری مورد استفاده آن‌ها پیشرفته یا قدیمی است. آیا تکنولوژی که برای پروژه شما توصیه می‌کنند برای شما مناسب است یا آن‌ها؟

مهارت‌های فنی شرکت برنامه نویسی بسیار مهم است
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری
4

محصول محوری

محصول محوری عامل مهمی است که باید به دنبال آن باشید. منظور از محوریت محصول چیست؟ یک شرکت برنامه نویسی خوب، درک عمیقی از چیستی «محصول» خواهند داشت. آن‌ها محصول را نقطه تلاقی تخصص، صنعت، تجربه کاربر و فناوری می‌دانند. اهمیت این نکته در این است که آن‌ها می‌توانند این دانش را در طول فرآیند توسعه محصول به کار ببرند. این درک عمیق به شکل دادن به محصول شما کمک می کند.

قدم بعدی این است که به فرآیندهایی که برای اجرای پروژه شما استفاده می‌شود، نگاه کنید.

5

فرآیند برنامه نویسی شرکت

وقتی در مورد فرآیندهای مورد استفاده در یک شرکت برنامه نویسی، صحبت می‌کنیم، سه عامل حیاتی باید در نظر گرفته شود:

  • نقشه راه
  • دوره زمانی
  • نحوه اجرای نقشه راه در آن بازه زمانی (خود فرآیند)

سؤال مهمی که باید پرسید این است: آیا نقشه راه و چارچوب زمانی مشخص است؟ آبه شما دید کاملی از تمامی جنبه‌ها ارائه می‌شود؟ تخمین روشنی از اینکه کدام ماژول ها (و چه زمانی) توسعه خواهند یافت، دارید؟  گزینه‌هایی در نظر دارید تا مطمئن شوید همه چیز طبق برنامه است؟

پروژه ها باید همیشه انعطاف پذیری برای تغییر داشته باشند. به خصوص در هنگام توسعه محصولات برای کسب و کارهای استارت‌آپی. با این حال، این واقعیت را از بین نمی‌رود که شما باید از روز اول تخمین روشنی داشته باشید. باید در مورد روش‌های ارتباط با شرکت صحبت کنید. اولاً، چه کسی با شما صحبت خواهدکرد؟ علاوه بر این، باید بررسی کنید که چگونه باید برای مسائل فوری و غیر فوری به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

قسمت روند انجام کار ما را در اینجا ببینید

شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری
شرکت برنامه نویسی و نرم افزاری
6

آیا ادعای شرکت در مورد توانایی‌های برنامه نویسی واقعی هستند؟

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد، روابط شرکت، با افرادی است که در گذشته با آن کار کرده‌اند. به دنبال داستان‌هایی در مورد کسب و کارهایی باشید که قبلاً زمینه همکاری با شرکت را داشته‌اند.

در مرحله بعد به دنبال منابع اطلاعاتی دیگری فراتر از وب سایت آن‌ها باشید. پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام یا LinkedIn، راه‌هایی را برای جمع‌آوری بررسی‌های مستقل و تأیید شده ارائه می‌دهند.

نتیجه گیری:

پیدا کردن یک شرکت برنامه نویسی، به چیزی بیش از مهارت فنی نیاز دارد. این کار در مورد یافتن گروهی از افرادی است که باید شفاف، پرشور، متعهد و مهمتر از همه از همراهی در سفر استارتاپی شما هیجان زده باشند. با رعایت نکات گفته‌شده در بالا شما می‌توانید تیمی از افراد را پیدا کنید که واقعاً برای کسب و کار شما ارزش بیافزایند، نه اینکه فقط یک لیست الزامات را اجرا کنند.

پیدا کردن یک شرکت خوب، کار سختی است، اما مطمئن باشید که در نهایت ارزشمند است. شرکت توانمند با با سابقه عالی در طراحی و توسعه نرم افزارهای مختلف می‌تواند به عنوان یک شریک خوب و قابل اطمینان برای کسب و کار شما باشد. کافی است با ما در تماس باشید تا از خدمات ما آگاه شوید.

اشتراک گذاری در :
رزرو وقت مشاوره
30 دقیقه مشاوره پروژه شما
Loading...